Читання


16.03.2020
Читання
Тема: Закріплення звукового значення "ї". Опрацювання вірша Л.Савчук "Моя Україна- це пісенька мами". Опрацювання тексту "Вітерець і книжечка". Прислів'я.

Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=-7YVWKCMBYY
1.Прочитати виразно с.43
Дайте відповіді на запитання:
-Чому ти любиш Україну?
- Знайди які символи України є у вірші.
2.Прочитайте с 44-45
Дайте відповіді на запитання:
- Хто залетів у вікно до книжечки?
- Кого зустрів Вітерець на сторінках книжечки?
- З якою буквою познайомився Вітерець?
3. Склади прислів'я після тексту.

Письмо

На с. 31-32  розгляньте малюнок. Що на ньому зображено?Поділіть слово на склади.Який склад наголошений.Скільки звуків позначає буква "Ї".
Виконайте підготовчу вправу. Обведіть малюнок по крапочкам. Пропишіть букву "ї" маленьку та букву"Ї" велику.
Виконайте завдання с.33

Один зошит - багато зошитів.
Один хлопчик - багато ....
Одне дерево - багато ....
Одна дівчинка - багато ....
Одне яблуко - багато ....
Одна мандарина - багато ....







17.03.2020
Читання
Тема: Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання вірша «Розкажу я вам, малята…»(за М. Дяченко).
1.   Розгляньте малюнки на с. 46
Поділіть слова на склади, визначте наголошений склад і звук.
Зверніть увагу: буква Щ (ща) позначає два звуки Ш і Ч.

2.    Переглянь відео
3.    Прочитай швидко склади у таблицях с. 46
4.    Пограємо?!
Склади слова та зроби звуковий аналіз (усно).
5.    Прочитай вірш і знайди всі слова з буквою «Щ»








Письмо
Тема: Письмо малої букви щ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів.
1.Розгрянь малюнок на с. 34 в зошиті.
-Що зображено на малюнку?
-Поділи слово на склади.
- Обведи малюнок та розфарбуй його.
2. Розглянь прописну букву Щ. На яку букву вона найбільш схожа?

3. Згадай слова на букву Щ. Зроби звуко-буквений аналіз слів (усно).
4. Пропиши с. 34 у друкованому зошиті. З’єднай слова.
5. Запиши слова, які ти склав на попередньому уроці у зошит в косу лінію. (гра «Склади слово»).


18/03/2020


Читання
Тема: Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання тексту «Що таке щастя?».
1.    Прочитай складову таблицю
ча    чо    чу    чи    чі    че
ша   шо   шу   ши   ші   ше
ща   що   щу   щи   щі   ще
2.    Придумай слова з буквою щ.

3.    До слів, розташованих у лівому стовпчику, дібрати слова з правого.
                  смачний                                ящірка
                        зелений                                 борщ
                        сильний                                 кущ
                        прудка                                   дощ
4.    Знайдіть пару словам с. 47
5.    Попрацюй за допомогою відео
6.    Прочитайте текст с. 47.
7.    Розглянь слово ЩАСТЯ
-        Що таке щастя?
-        Поділіть слово на склади, визначте наголос.
-        Зробіть звуковий аналіз слова (усно)
-        Чому в цьому слові букв менше, ніж звуків?
-        А яким ти уявляєш своє щастя?

Письмо
Тема: Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із нею. Складання і записування словосполучень, речень.
1.    Розглянь малюнок у друкованому зошиті с. 35  Обведи його по контуру.
Поділи слово на склади, визнач наголошений склад.
2.    Переглянь відео. Визнач з яких елементів складається велика буква Щ.
Обведи її тупим краєм олівця у повітрі.
3.    Пропиши букву у друкованому зошиті с.35-36

4.    Склади речення та запиши його.

20/03/2020


Читання
Тема: Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Мовно-логічні вправи.
1. Робота над скоромовкою
Чи то лис, чи то ліс,
Чи то кинь, чи то кінь,
Чи то кит, чи то кіт —
Звуки плутати не слід.
2. Робота над загадками
Хто з вас, діти, нас не знає?
Ми у лісі проживаєм,
Дзвоном сонце зустрічаєм,
Маєм гарні сині очки,
Називаємось... (дзвіночки).
-        З яких звуків прочитається слово відгадка?
-        Зверніть увагу, 2 букви Д З позначають один звук [дз], [дз'].
3. Переглянь відео.
4. Попрацюй з буварем.
 Розглянь с. 48 у букварі.
- Що зображено на малюнках?
- Поділи їх на склади. Зверни увагу ще раз:
Картинки по запросу "Картинки дз та дз"


Звук [дз] — приголосний, твердий, дзвінкий.
Прочитай таблиці с.48 швидко.
Склади слова та зроби звуковий аналіз слів (усно). С.48
Знайдіть пари слів.


23/03/2020


Читання
Тема: Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз']. Опрацювання тексту «Краса навколо нас».
1.    Робота над скоромовкою.
«Дзень-дзелень!», —
Дзвонив раз дзвін —
Дзеленчав до дзиґи він.
Дзиґа дзвін не помічала,
Перед дзеркалом дзижчала.
— Який звук зустрічається найчастіше?
— Які слова запам'ятали із ним?
2.    Виконай звуковий аналіз слів «дзьоб» і «дзиґа» (усно).
3.    Добери слова до слова (асоціації) ДЗВІНОЧКИ (Луг, нектар, подарунок...)
4.    Попрацюй з підручником.
-        Що для тебе краса навколо?
-        Прочитай с. 49 в Букварі.
-        Опиши своє улюблене місце.





Письмо
Тема: Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Складання і записування речень.
1.    Робота за малюнком зошита (с.37  )
-         Кого ви бачите на малюнку?
-        Поділи слово на склади.
-        Зроби звуковий аналіз слова, поділи його на склади, визнач наголошений склад и звук.
2.    Гра «Слова у слові заховались»
-        Відшукайте у слові дзвіночок нові слова. Запишіть їх (у зошиті в косу лінію).
3.    Попрацюй у зошиті.с.37( Утвори зі складів слова і запишіть нижче)
-    с.38 пропишіть буквосполучення.Запишіть за зразком у зошиті.
      Складіть речення з цими словами (на вибір) і запишіть на пустих рядочках у друкованому зошиті. 
-     Спиши з Букваря с. 48 речення, написане прописними буквами у зошит в косу лінію.

     24.03.2020
   Читання
Тема: Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Звуковий аналіз
слів. Читання слів. Мовно-логічні вправи.
1.Відгадайте загадку
Ця комаха, мов дзвінок,
Підлітає до квіток.
Черевце її кругленьке –
Жовте, в смужечку чорненьку.
Не чіпай, бо буде біль,
Гостре жало має …

Картинки по запросу "звуки дж"


- Зверніть увагу, буквосполучення ДЖ позначає один приголосний звук.
2. Попрацюй з Букварем.
- Розгляньте малюнок у букварі с. 50
- Визначте наголошений склад і звук.
- Прочитай швидко таблиці.
- Гра «Склади слова». Зроби звуковий аналіз слів (усно).
- Відгадай загадку.
- Прочитай речення написані прописними буквами та продовж думку.
3. Переглянь відео
https://www.youtube.com/watch?v=kXJfHEE8lMw

Письмо
1. Відгадайте загадку.
Не мотор, а шумить,
Не пілот, а летить,
Не гадюка, а жалить. (Бджола, джміль, оса)
- Вимовте слова бджола, джміль.
- Спробуйте вимовити перші звуки [бдж], [дж], простежте, як ви це
робите.
- У словах бджола, джміль є звук [дж], який на письмі позначається
двома буквами: д і ж.
2. Попрацюй у зошиті.с.39
- Пропиши буквосполучення у зошит. Зверни увагу на безвідривне
написання.
- Утвои зі слів за зразком слова, які б відповідали на запитання який?яка?які?яке?
- Запишіть нижче у зошиті с.39

Картинки по запросу "звуки дж"

3. Складіть прислів’я, поясніть, як ви його розумієте. Запишіть його у
зошит в косу лінію.
джерельця, З малого, річка, починається, велика.

25/03/2020
Читання
Тема:  Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Опрацювання тексту «День народження джмелика».
1.    Робота над скоромовкою
Жу-жу-жу — по галявині ходжу.
Жі-жі-жі — дуже гострі ножі.
Жи-жи-жи — ти мені допоможи.
Же-же-же — кішка мишку стереже.
2.    Відгадай загадку.
·       Білі зуби маю,
Та усі ховаю.
Довгі коси маю,
Та не заплітаю…
.Картинки по запросу "кукуруза"
·       Який є, таким покаже
І без слів про все розкаже.
Картинки по запросу "дзеркало"
-        Зроби зуко-буквенний аналіз слів-відгадок. (Скільки букв і скільки звуків у слові, порівняй)
3.    Гра «Жук-буквоїд». Встав пропущені букви.
Д...він ...звенить ...вінким стр…мочком ...ілий день.
4.    Робота з Букварем.
ü Прочитай текст с. 51.
ü Дай відповіді на запитання.
- Яке святу було у Джмелика?
- Хто прийшов до нього в гості?
- Чим Джмелик пригостив своїх друзів?
ü Склади прислів’я с. 51 та поясни, як ти його розумієш.

Письмо
Тема: Письмо буквосполучення дж, Дж, слів із ними. Утворення й записування словосполучень.
1. У зошиті в косу лінію пропишіть 1 рядок дж, 1 рядок Дж.
2.    Прочитай склади і слова на малюнках.
Картинки по запросу "звуки дж та дз"    Картинки по запросу "звуки дж та дз"
3.    Запишіть утворені слова у зошит в косу лінію.

4.    Склади речення і запиши його у зошит.

Картинки по запросу "звуки дж"




30.03.2020
Читання
Тема: Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Мовно-логічні вправи.
1.     Читання чистомовки.
Дзу-дзу-дзу-дзвеніла пилка.
Джу-джу-джу – бриніла бджілка.
2.    Розглянь малюнок на с. 52 в Букварі.
-        Які числа зображені на ньому?
-        Що спільного у їх назві?
Я такий же, як знак розділовий,
І відомий шкільній дітворі.
Та в словах української мовиПрезентація "Казка про Апостроф"

Я пишусь не внизу, а вгорі.
Спробуй лиш написати сім'я –
Зразу стану потрібним і я.
3.    Прочитай таблицю на с.52.
4.    Гра «Склади слова».
5.    Розглянь випадки, у яких ставиться апостроф       
Читання для себе: найкращі зображення (34) | Читання, Навчання і ...
                                                                         Картинки по запросу вживання апострофа фото                                                           
6.    Складі слово (7’я)
-        Закінчіть речення: «Сім'я — це...»
7.    Склади и прочитай слова на с.52.
8.    Прочитай речення написане прописними буквами.

Письмо
Тема: Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень. Утворення і записування слів. Словниковий диктант.
1 . Повторення знань учнів про звуки та букви
— На які групи поділяються звуки? (Голосні та приголосні)
— Чим голосні звуки відрізняються від приголосних? (Голосні звуки вимовляються без перешкод, а при вимові приголосних звуків є перешкоди: зуби, губи, язик.)
— Якими буквами позначаються голосні звуки? (а, о, у, и, і, е)
— Які букви, що позначають приголосні звуки, ви вивчили?(в, д, к, л, м, н, п, р, с, т)
2. Попрацюй у друкованому зошиті с. 40
А тепер попрацюйте у зошиті в косу лінію.
3. Прочитайте. Спишіть, вставляючи замість пропусків потрібні літери, підкресліть їх.
Пасіка у по..і. У лісі ли..и. Пилип сі.. коло вули..ів.
4. Спишіть слова. Підкресліть букви, що позначають голосні звуки
Родина, понеділок, середа, дерево, весна, село, літо, квітка, осінь.
5. Запиши слова під диктовку.

Літак, капуста, автобус, морква.



31.03.2020
Читання
Тема: Закріплення правила вживання апострофа в українській мові. Опрацювання оповідання В. Кравець «Казка про апостроф»
1.    Прочитай слова.

Презентація до уроку навчання грамоти "Апостроф"

2.    Зроби звуко-буквений аналіз прочитаних слів.
3.    Запам’ятай скоромовку.
У Лук’яна в’язка м’яти.
У Дем’яна дев’ять в’язок.
4.    Попрацюй з Букварем с. 53
-        Прочитай «Казку про апостроф». Дай відповіді на запитання.
ü Хто жив у ставку?
ü Чому П’явочка засумувала?
ü Хто простягнув їй Теплий промінчик?
ü Яка мрія здійснилася у П’явочки?
5.    Переглянь відео та запам’ятай

Письмо
Тема: Написання складів і слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант.
Презентация на тему: "Тренувальні вправи у вимовлянні, читанні та ...

. Пояснювальний диктант. Списуємо у зошит в косу лінію.
Коментуй,чому ставимо апостроф.
Презентація "Система вправ та завдань при вивченні написання ...
1

2.    Попрацюй у друкованому зошиті с.41
3.    Склади речення і запиши його у зошит в косу лінію.
грали, м’ячем, синім, Хлопці.
4.    Зроби звуковий аналіз слів.
Помідор, дерев’яний, Ярина.


01.04.2020
Читання
Тема: Вчися швидко читати. Вправи для розвитку навички читання. К.Василевич «Котик – школяр».
1.    Прочитай склади.
ро  -ло              са- ша
ра  -ла              со- шо
ре -ле                се -ше
рi - лi                су - шу
ру - лу               сi – шi
2.    Переглянь відео. Прочитай слова у ньому.
3.    Попрацюй у Букварі с. 54
-        Вчися швидко читати слова.
-        Прочитай віршик «Котик – школяр»
-        Прочитай пояснення до не зрозумілих слів.
-        Дай відповіді на запитання після тексту.
4.    Прочитай слова у пірамідах.
со
сад
i"жак
багато
 голочки
лi
ку
лис
кiт
сiно 
вирiй
конi 
коник
лелеки 
будують
покоси 
далекий
5.    Гра «З'сднай слово i колiр»


Зима             чорна
сонце              зелена
трава               червоне
лимон              біла
смородина     жовтий




Письмо
Тема: Закріплення правила вживання апострофа в українській мові. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
1.    Пригадай.
-        Що таке апостроф? Для чого він потрібний?
-        Як вимовляються приголосні букви перед апострофом?
-        Перед якими голосними  може стояти апостроф?
2.    Постав правильно апостроф та спиши слова у зошит в косу лінію.
ХЛОПЯТА, ХОМЯК, МЯТА, ПОДВІРЯ, РЕПЯХ
3.    Прочитай слова.

тренувальні тексти 1 клас для читання - Пошук Google | Обучение ...

4.    Попрацюй у зошиті с. 41
5.    Склади і запиши речення у зошит в косу лінію.

Цікаві завдання з української мови 1 клас НУШ


03.04.2020
Письмо
Тема: Повторення написання букв у, д, з, в, б. Спостереження за вживанням синонімів, антонімів ( без уживання термінів).
1.    Відгадай загадки


Він нам, як мама дорогий,
Він хоче нас навчити
Любити край чудовий свій,
Це — мудрий наш ...
(учитель).
І мала, і кучерява,
І тихенька, і ласкава.
Має брата баранця,
Називається ...
(вівця).
Балерина закружляла
На підлозі край стола,
Притомилася, упала
І в коробку спать лягла.
(Дзиґа)
Наче птиця, крила має,
Все літає та співає:
«Я медок вам ношу,
Не чіпайте, бо вкушу!» Хто це? (Бджола)


-        Назви букви, якими починаються слова-відгадки.
-        Зробіть звуко-буквений аналіз слова Дзиґа ( усно).
2.    Пропиши у зошиті у, д, з, в, б. Загадай, які це звуки? (голосний, приголосний, твердий, м’який, глухий, дзвінкий)
3.    Добери слова з однаковим значенням (учениця — школярка). Запиши у зошит.
     Радіють –
     Зустрічають –
     Кричать –
     Купують –
Познач пару слів із протилежним значенням (працьовитий — лінивий), записати їх. Запиши у зошит.
    Руйнувати                      мовчати
    Говорити                        опускати
    Підіймати                      кричати
    Шепотіти                      будувати
4.    Прочитайте і запишіть речення, вставте слова за змістом.
   Траву косять, а дрова… .
    Пиріжки печуть, а борщ… .
   Вірш читають, а пісню… .
Слова для довідок: рубають, варять, співають


06/04/2020

Читання
Тема: Вчися швидко читати. Б. Вовк «Лінива Оленка». Прислів’я.
1. Гра «Склади сiм 'ю»


Гуска - гусак - гусенята .


Пiвень - …
Соловей - …
Kiт - ...
Баран - …
Вiвця -…
Kiнь -…


2.  Прочитай слова.

Смирнова Катерина - Розумні букви. Читаємо по складах. 4-5 років ...


3. Попрацюй у Букварі с. 55
- Прочитай швидко склади, слова.
- Прочитай текст. Дай відповіді на запитання.
4. Склади прислів’я із слів на с.55. Поясни, як ти його розумієш?


Письмо
Тема: Повторення написання букв И, и, Й, й, Ш, ш, Ц, ц, Щ, щ. Списування друкованих речень. Добір прикметників до іменників (без уживання термінів).
1.    Відгадайте, які букви заховалися.

Урок 40. Повторення написання букв И и, Й й, Ш ш, Ц ц, Щ щ ...

    .    Запишіть каліграфічно кожну букву с. 43 в друкованому зошиті.
3.    Підбери слова на кожну букву (усно).
4.    Зроби звуко-буквений аналіз одного із слів.(усно)
5.    Прочитай приклад словосполучень у зошиті с. 43
Йорж (який?) колючий.
Щеня (яке?) кумедне.
До слів ШИШКА і ЦУКОР добери слова, які означають їх ознаку.  Запиши їх.
Шишка (яка?) …
Цукор (який?) …

6.    Уважно розгляньте малюнки. Прочитайте слова під ними. Знайдіть слова, які «заховалися». Запишіть їх.

        07.04.2020
Читання
Тема: Легенда «Чому Сорока будує кілька хатинок.»  Мовно-логічні вправи.
1.    Зроби зарядку для ротика.
ü витягнути губи трубочкою;
ü зімкнути губи;
ü показати губами букву «О».
2.    Прочитай склади та слова.
мо, со, ко, ро, ло, бо, то, хо, по;
сорок, горох, порох, порошок, молоко, долото, колосок, колобок.
3.    Розгадай ребус.

Ребуси - Сайт Новгород - Сіверського НВК "Дзвіночок"



4.    Попрацюй з Букварем с. 56.
-        Розглянь малюнок?
-        Що на ньому зображено?
-         Про що йтиметься у тексті, на твою думку?
Ø Прочитай легенду «Чому Сорока будує кілька хатинок.» 
Ø Дай відповіді на запитання.
-        Про кого ця легенда?
-        Кого з дійових осіб ви запам'ятали?
-        Чому Сорока будує кілька хаток?
5.    Виконання завдання «Перевір себе».
6.    Прочитай текст ще раз.




Письмо
Тема: Повторення написання букв А, а, Л, л, М, м. Мовно-логічні вправи. Письмо слів із вивченими буквами.
1.    Прочитай слова вставляючи пропущені букви.
_астівка, _етелик, _кула.
2.    Запиши слова. Зроби звуко-буквений аналіз слів у зошиті в косу лінію.
3.    Пропиши букви А, а, Л, л, М, м у друкованому зошиті с. 44.
4.    Підбери слова, які починаються на дані букви (усно).
5.    Виконай завдання с. 44 у зошит.
6.    Під час письма доводиться переходити з рядка в рядок. У такому випадку слова переносять складами. У кінці рядка ставлять коротку риску. Запам'ятайте, що одну букву не залишають у рядку і не переносять.
Запам’ятай!
Правила переносу слів з рядка в рядок – Українська мова та література
7.    Спиши текст написаний друкованим шрифтом у зошит в косу лінію.

ЩОДЕННІ 5. Тексти для диктантів та списування 1-2 клас



08.04.2020
Читання
Тема: В. Кравець «На галявці у ліску». Виразне читання.
1.    Назви одним словом групи слів.
Ø Граки, сова, горобець, ластівка, чайка - …
Ø Шарф, рукавиці, пальто, шапка - …
Ø Слива, яблуко, груша, черешні - …
Ø Вовк, білка, ведмідь, лисиця, заєць - …
2.    Знайдiть слова в словi.
Метро, медаль, виразно, ведмiдь, гвинтiвка, портрет, портфель.
3.    Утвори слова. Зроби звуко-буквений аналіз слів (усно).


Знайка™ | Розумні букви (4-5 років). Школа розумняток (видавництво ...

4.    Попрацюй у Букварі с. 57.
ü Розглянь малюнки , які грибочки на них зображені?
ü Які гриби ти ще знаєш.
ü Прочитай віршик «На галявці у ліску».
ü Дай відповіді на запитання після тексту.
  
Письмо
Тема: Повторення написання букви К, к. Списування друкованого. Добір протилежних за значенням слів.
1.    Переглянь відео. Пригадай написання букви К, к.
2.    Пригадай слова на букву К. Запиши їх у зошит (5 слів).
3.    Пропиши букву у друкованому зошиті с. 45.
4.    У наступному завданні знайди слова, які заховалися. Зипиши їх.
5.    Розглянь протилежні за значенням слова. Запам’ятай.


Кінець - початок.
Чорний- білий.
Кричати – мовчати .
День - ніч.
Поразка - перемога
Сідати - вставати.
Новенький –старенький
Гіркий – солодкий.
Довгенький –коротенький
Гарячий – холодний.
Сумувати - радіти.
Слабкий - сильний.


Ø Виконай завдання у зошиті с. 45. Підбери протилежні слова.
6.    Відновлення слів із пропущеними буквами. Запиши слова у зошит в косу лінію.
  Прийшов Дід-буквоїд і деякі букви у них з'їв. Давайте їх відновимо.
В...с...лка                                                   во...н
Віт...р                                                         лі...
В...сло                                                        ...вері
М...тро                                                       ві...ро
Т...пло                                                        ...аринк


10/04/2020
Читання.
 Тема: О. Пархоменко."Співучі колоски".Виразне читання. Мовно-логічні вправи.
Виконайте вправи для розминки.
ХЕРСОНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ГІМНАЗІЯ 20 ІМЕНІ БОРИСА ЛАВРЕНЬОВА
- Знайдіть у Лабіринті назви колосків.
- Прочитайте вірш 3 рази.
- 4 раз читаємо максимально виразно.
Після вірша, дайте відповіді на запитання.


13.04.2020

Читання
Тема: Правила мовленнєвого етикету. В. Сухомлинський «Як бджола знаходить квітку конвалії».  Мовно-логічні вправи.
1.    Виконай завдання для дикції.

Комплексы артикуляционной гимнастики. Государственное учреждение ...

2.    Розділи слова і отримаєш речення.
Н а в е с н і п р о к и д а ю т ь с я б д ж і л к и в і д с н у.
3.    Прочитайте слова. Для чого використовують їх?

Б__________у____________д___________ь            л_________а_____с____________к______________а

Д_____________я____________к__________к_____________ю

4.    Попрацюй у Букварі.
ü На с. 59 знайди «чарівні» слова.
ü Які ввічливі слова ти ще знаєш?
ü Наведи приклад використання слів.
ü Що означає бути чемним?
5.    Прочитай оповідання «Як бджола знаходить квітку конвалії».
6.    Дай відповіді на запитання.
-        Про кого казка? Чи сподобалося вона вам?
-        Які слова вказують на дії конвалії?
-        Які слова вказують на дії бджілки?
7.    Гра «Підкажи правильне слово».
Ø Коли мені чимсь допомогли, я кажу ...
Ø Коли я ненароком нашкодив/нашкодила, я кажу ...
Ø Зранку, коли я прокинувся/прокинулася, я кажу ...
Ø Коли я прощаюся, я кажу ...



Письмо
Тема: Зіставлення друкованих і рукописних букв. Відновлення речення. Творче списування з друкованого тексту.
1.    Розучування скоромовки.
Чорно, чорно уночі.
Чорні очі у сичів.
Чорні очі, чорні крила,
Чорна тінь усе накрила.
Через чорних тих сичів —
Чорно, чорно уночі.
2.    Розгляньте с.46 у друкованому зошиті рукописні і друковані букви с, С, є, Є, х,  Х, ж, Ж.
-        З яких елементів вони складаються?
-        Що в них спільного? Що — відмінного?
-        З’єднай їх. Та запиши прописні букви.
3.    Підбери слова, які починаються з с, С, є, Є, х,  Х, ж, Ж (усно).
4.    На с. 46 написане речення, але слова трішки запуталися. Допоможи їм. Склади правильно речення та запиши його.

Благородний, гоноровий.Мультяшный олень бегает | Премиум векторы
5.    Спиши в зошит в косу лінію текст вставляючи пропущені букви.

14/04/2020


Читання
Тема: Вчися швидко читати. За О. Іваненко «Сонечко». Мовно-логічні вправи.
1.    Розучування скоромовки.
Скоро, скоро мовить Ганка
Скоромовки-спотиканки.
Слово в слово Слава ловко,
Скоро мовить скоромовки.
2.    Переглянь відео
Сьогодні ми дізнаємося ще про одну пригоду сонечка.
3.    Попрацюй у Букварі с. 60-61.
Ø Прочитай казку за О. Іваненко «Сонечко».
Ø Дай відповіді на запитання.
ü Хто збудив сонечко?
ü Що здивувало сонечко?
ü Чим закінчилася казка?
ü Чому листочки осики були покручені?
ü Як допомогло сонечко осиці?
ü Що було б, якби сонечко не допомогло осиці?
Ø Перевір себе с. 61.
4.    Склади і поясни прислів’я.

В,        пізнаються,                 друзі ,           біді.  

Письмо
Тема: Розрізнення рукописних букв з однаковими елементами. Списування з друкованого тексту.
1.    Відгадування загадок.
1)    Любі дітки, подивіться       
На велику хижу кицю —     

В плямах, смужечках строкатих   
Йде саваною гуляти.       
Зуби, кігті — як ножі!
Звірі, хто-куди біжіть,
Зараз буде не до ігр,

Бо полює лютий ...
2)    Як веселка кольоровий,       
Має здібності до мови.
Слово птаху лиш скажіть,       
Він його повторить вмить.
2.     Переглянь відео.
-        Які букви заховалися в букві прописній Т?
-        З яких елементів вони складаються?
3.    Гра «Знайди перший склад».
— Послухайте слова. Назвіть перший склад:
Гена, Геракл —…       
гуси, гумка —…
півень, пінгвін — …         
пилка, питає — …
Тарас, Таміла —…  
торба, тополя —…
-        Зверни увагу на імена. З якої букви  імена людей?
-        Як ми напишемо ці слова, коли вони стоятимуть на початку речення?
4.    Попрацюй у друкованому зошиті с.47.
ü Ти вже з’ясував з яких складів починаються слова, запиши їх.
ü Розглянь малюнки у зошиті. На них зображені діти. З’ясуй як їх звати, поставивши правильно букви у словах.
5.    Знайди слова та запиши їх у зошит в косу лінію.
Т и м о ф і й п ц в т р а в а Г о р п и н а в к л т е л я т к о ж є х з
6.    Назви тільки ті предмети, назви яких містять букви г, п, т.
Урок 44. Розрізнення рукописних букв з однаковими елементами ...

7.    Спиши у зошит в косу лінію.



Тексти для диктантів і списування 1 клас в 2020 г (с изображениями ...



15.04.2020
Читання
Тема: М. Петренко «Утікач». Мовно-логічні вправи. С Ходій «Колобок на новий лад». Читання в ролях.
1.    Виконай завдання для чіткого читання.
Артикуляційні вправи
2.    Читання пірамідок слів.
Урок 9. Легенди. «Звідки пішло прізвище та ім'я Богдана ...

3.    Попрацюй у Букварі с. 62-63.
-        Прочитай вірш-загадку «Утікач».
ü Яка відгадка?
ü Переглянь відео інсценування казки .
ü Перевір себе с.62
-        Прочитай нову версію казки «Колобок»
-        За допомогою мами, тата, братика чи сестрички розіграйте казку. Вам буде весело.
-        Яка версія казки «Колобок» Вам найбільше сподобалася?


Письмо
Тема: Повторення написання букв о, О, ю, Ю. Буквений квест. Словотворчі вправи.
1.    Відгадай загадку.
Він у лісі — принц казковий —

 Граціозно, наче кінь,
Лине в синю далечінь.
Роги пишні, як корону,
Носить гордо для фасону,
Не зніма вночі і вдень.
Це прекрасний звір ...
Мультяшный олень бегает | Премиум векторы
2.    Згадайте, з яких елементів складаються букви о, О, ю, Ю.
3.    Пригадайте, у яких словах є буква О; Ю.
4.    Пропиши ці букви у друкованому зошиті с. 48.
5.    Пройти буквений квест: утворити і записати слова (2 слова).
Скласти і записати речення з цими словами.
6.    Спиши слова вставляючи пропущені букви.

Презентація до уроку української мови (навчання грамоти) 1 клас ...

17.04.2020
Письмо
Тема: Повторення написання слів у, У, ч, Ч. Словотворчі вправи. Творче списування надрукованого речення.
1.    Відгадай загадки.
1)    Свою ніжну павутину
Він сплітає безупинно,

Вісім лапок у комашки
День і ніч працюють важко,
Бо для мушок гамачок
Виплітає...
2)    Ця червона намистинка
Має крильця у краплинках,

Невеличка, гарна дуже,
Упізнай її, мій друже —
На твою долонечку
Прилетіло ...
2.    Згадайте, з яких елементів складаються букви у, У, ч, Ч. с. 49 у друкованому зошиті.
Пропиши їх.
3.    Утвори слова і запиши їх.
4.    Спиши речення с. 49.
5.    Робота з деформованими реченнями.
Небі, у, сонечко. сяє.
повзав квіточці. по Жучок
Запиши їх у зошит.



21.04.2020
Читання
Тема: Українська народна казка «Кабан під дубом». Мовно-логічні вправи. Вибіркове читання.
1.    Для чіткого читання.
 Чистомовки.
За-за-за — в ліс пішла коза.
Зе-зе-зе — зебра віз везе.
Ра-ра-ра — читати вже пора.
Ок-ок-ок — гарний у нас урок.
2.    Знайдіть слова, зробіть звуковий аналіз.
Ребуси
3.    Попрацюй з букварем с. 64.
·       Гра «Назви одним словом».
·       Прочитай казку «Кабан під дубом».
·       Дай відповіді на запитання в кінці тексту.
·       Склади альтернативний кінець казки.
4.    Знайди і прочитай уривок :
ü в якому говориться  про те, чому може загинути дерево;
ü яке ставлення Кабана до Дуба;
ü розповідь про Кабана.





Письмо
Тема: Повторення написання букв Е, е, З, з. Словотворчі вправи. Списування з друкованого тексту.
1.    Переглянь відео. Згадай букви.
2.    Попрацюй у зошиті с. 50.
ü Пропиши літери.
ü Утвори слова, запиши їх.
ü У зошиті в косу лінію запиши пояснення слів користуючись  підказками нижче.

Блог вчителя початкових класів Карпенко О.О.: Навчання грамоти
3.    Спиши текст вставляючи заміть малюнків слова.

Тексти для списування з малюнками для 1 класу НУШ
Слова підказки: яйця, церкви, бабуся, паски, ковбасу, кошик.

22.04.2020
Тема: М.Павленко " Хто біліє,хто бігає".Виразне читання.Мовно - логічні вправи.Називаємог чітко,голосно склади .
Чистомовки.Перейдіть за посиланням.
1.    https://www.youtube.com/watch?v=Dzow8iE5fB0&list=TLPQMjEwNDIwMjD6xx1Cfv50oQ&index=8

2.   https://www.youtube.com/watch?v=EqZdKTOaLGY
Цікаві завдання з української мови 1 клас НУШ

Катерина Пономарьова,
Та поясни чому.

Відкрийте Буквар на с.65
Гра " Знайди слово"
1. Читаємо текст віршований.(1-й раз)
Визначаємо скільки в тексті дійових осіб.
Називаємо їх.
2.Читаємо виразною(2-раз)
3.Спробуйте прочитати текст за ролями.(З батьками або братами чи сестрами)
Автор,кізка та берізка.
4.Прочитайте слова після тексту.



Письмо.
Тема: Повторення написання букв Б б,В в. Словотворчі вправи. Списування з друкованого.
Подивіться відео для повторення.
https://www.youtube.com/watch?v=XQRpT_wOQVg
Пригадайте написання літери В в,перейдіть за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=L3lS6mPUkBc
Пригадайте написання літери В в,перейдіть за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=NKVTY3jm79k
Попрацюйте у друкованому зошиті с.51
 Спишіть текст у зошит в косу лінію.
Матеріал для самостійної роботи. Тексти для списування. 1 клас.

Підкресліть однією лінією власні імена дівчаток.

24.04.2020
Читання
Тема: Загадкова грядочка. Українські народні загадки. Авторські загадки. О. Прилуцький «Загадочки квочки»
1.    Прочитай слова декілька разів, з пришвидшенням.
Кіт — кішка — кошеня.
Лис — лисиця — лисеня.
Лев — левиця — левеня.
2.    Розучування скоромовки.
Курли, курли, курличуть,     
Курличуть журавлі.
Курличенням накличуть        
Весну по всій землі.
3.    Що таке загадка?

Презентація -тест. Читання, О. Савченко
Особливим різновидом загадок є ребус.
4.    Попрацюй у Букварі с.66
-        Що таке грядка? Що на ній вирощують? Як ви гадаєте, загадкова грядка — це грядка, на якій ростуть загадки?
-        Прочитай і відгадай загадки.
5.    Буквар с.67
-        Прочитай та відгадай Загадки Квочки.
-        Відшукай слова :
ü які відповідають на питання що зробила?
ü у яких 3 склади.
ü яке найдовше.




 27.04.2020
Тема: О.Буцень "Айстри".Мовно-логічні вправи.
Пригадайте,що таке загадка. Які загадки ви знаєте?
-Загадайте комусь із присутніх.
Презентація "Мовні ігри"



Назвіть правильно.
мовні ігри
Вправи для швидкочитання.
В.Лучук «Скільки рік в Україні?». В. Бондаренко «Як розмовляють ...
Відкрийте підручник на с.68.
-Складіть назви квітів.
_ Попереднє читання тексту О.Буценя " Айстри".
_ Повторне читання тексту.
_Дайте відповіді на запитання після тексту.
_Що можна порадити Сергійкові?
 Письмо
Тема: Повторення написання букв Іі,Її,Нн.Складання речення,словосполучення.Списування з друкованого.

Пригадаємо як каліграфічно правильно пишуться букви Іі, Її, Нн.

Картки "Друкована буква - писана буква"
Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання й ...
Зразки каліграфічного написання літер и цифр.. Обсуждение на ...
- Назвіть спільні елементи літер.
Попрацюємо в друкованому зошиті с.52
В зошиті в косу лінію пишемо диктант.(не забуваємо після кожної класної чи домашньої роботи відступати 2 рядочка)

Спишіть з друкованого тексту.
ЩОДЕННІ 5. Тексти для диктантів та списування 1-2 клас

28.04.2020





29/04/2020
Тема: Кого називаємо другом?В. Сенцовський " Полуниці на вареники". Мовно-логічні вправи.

05.05.2020

06/05/2020


Письмо
Тема: Слова, близькі й протилежні за значенням. Складання речень з ними.
1.    Розучування скоромовки.
Вже весна і тане крига,
Врешті, весняна відлига.
2.    Гра «Знайди друзів»
Пес                  решето
Поле                товариш
Сито                собака
Друг                гіркий
Солодкий        нива
— Скільки пар друзів знайшли? Прочитайте їх. Як дізналися, що це слова-друзі?
— Які слова залишилися без пари? Чому?
3.    Сьогодні поговоримо про слова, протилежні за значенням, навчимося знаходити їх у реченнях та тексті, складати речення з ними. Ці слова ми дуже часто зустрічаємо в своєму житті.
Саме ці слова здатні збагатити і прикрасити мовлення людини, зробити його образним і красивим. Вони допомагають краще висловити свої почуття і емоції.  Без цих слів наша мова не була б такою повною, яскравою і емоційно забарвленою.
4.     Гра “Скажи навпаки”. Називи слово, протилежне за значенням.
День,  холод,  світло,  зима,  гарно …
5. Запиши слова парами. З однією з пар, склади речення.
Чорний – білий, літо – зима, день – ніч.
6.    Записати слова, протилежні за значенням
Сміється      
Війна
Далеко        
Новий          
Гарно           
Хворий        
7.    . Виправте текст, замінюючи виділені слова на протилежні за значенням.
 Взимку_________________ Сонце  (низько)  ______________стоїть над землею. По небу пливуть (важкі )  _______________( чорні ) ________________хмари.  (Зимові ) _________________ дні (короткі )  ________________, а ночі  (довгі )  ______________________.

08/05/2020


12/05/2020

13/05/2020
Письмо.А читання зверху.

15.05.2020.
Текст для читання за хвилину у Букварі с. 84



18/05/2020
Текст для списування
Тексти для списування для 1 класу НУШ

18.05.2020

18.05.2020

19.05.2020



20/05/2020

Тема: Вчися швидко читати. Українська народна казка «Лисичка і глек». Мовно-логічні вправи.
1.    Читання складової таблиці.
бу
пі
жа
мо
слу
со
во
взя
При
ста
ба
по
гле
мли
встро

2.    Вправа «Карусель».
Діти повторюють скоромовку, яку вивчили на минулому уроці.
3.    Розгадування ребуса.Презентация ребусы "Школьные принадлежности"

4.    Відгадування загадок.
·       В темнім лісі проживає,       
Довгий хвіст пухнастий має.
Їй на місці не сидиться.  
Як зовуть її?
·       Біля тіла — вухо,
Голови немає.
Молоко, сметану, квас          
Добре зберігає.
Казка, яку сьогодні читатимемо, називається «Лисичка і глечик». Як ви гадаєте, про що розповідається у цій казці?
5.    Прочитай казку с.90 . Дай відповіді на запитання.
-        Як ви гадаєте, чи правильно вчинила лисичка, що взяла без дозволу глечик із молоком?
-        Що їй потрібно було зробити, коли так уже захотілося молока?
-        Складіть казку з іншим кінцем.
6.    Гра «Зайве слово» (с. 90).








ДРУГИЙ КЛАС
07.12.20
 Відкриваемо підручник на с.58-59
Читаємо уважно та відповідаємо на запитання.
Домашнє завдання читати та відповідати на запитання.
Вивчити загадку про зиму.

11.01.21

Тема:  Життя і творчість Платона Воронька.

https://www.you       

https://www.youtube.com/watch?v=1Jw0z5rilWg



12.01.21

https://meet.google.com/nmo-rfnm-qht

Тема:Життя і творчість Тамари Коломієць

Перейдіть за посиланням та прогляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?v=iJaeVmqlmWg

https://www.youtube.com/watch?v=k_TAcK-RsfI

https://www.youtube.com/watch?v=_xZ_35eKsw8

А тепер самостійне читання віршів с.73-74

Відповіді на запитання після віршів.

Домашнє завдання виразне читання віршів с.73-74


13.01.21

https://meet.google.com/nmo-rfnm-qht

Тема: Життя і творчість Ліни Костенко.

Перейдіть за посиланням та прогляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?v=jTYv6Z_BxdI

А тепер самостійне читання віршів с.75-76

Відповіді на запитання після віршів.

Домашнє завдання виразне читання віршів с.75-76



Комментарии