Українська мова

07.12.20

 Тема: Пишу з великої букви клички тварин.

Відкриваємо зошити,відступаємо 1 робочий рядок,на другому пишимо 7 грудня ,класна робота.

Хвилинка каліграфії
Списати каліграфічно у зошит
Вправа 1 с.64.
Вправа 2 письмово
Прочитайте та вивчить правило с.64
Вправа 3 усно.
Вправа 4 письмово
Вправа 5,6 прочитайте та виконайте письмово.
Домашнє завдання с.65,впр.8 




Тема: Розпізнаю слова — назви ознак. Доповнення речень. Інтерв’ю.

1. Запиши сьогоднішнє число.

2. Каліграфічна хвилинка
Сс Сс Сс сн ні іж жи ин нк ка сніжинка

3. Гра "Впіймай іменник"
Прочитай вірш і плескай у долоні коли почуєш іменник
Сніжинки
Тоненькі сніжинки
На мене сідають,
Мене за ялинку,
Напевне, вважають.
Не знають сніжинки -
Сміжинки тоненькі,
Що я - не ялинка,
А просто — Оленка!

4. Звуко-буквенний аналіз слова
-
Із чим порівнюють Оленку?
- Поділи слово "ялинка" на склади. Який склад наголошений?
- Скільки звуків у цьому слові? А букв? Чому?
- Назвіть голосні звуки; приголосні.

5. Робота за підручником (с. 72-73)
1) Виконання вправи 1
- Прочитай завдання вправи 1, виконай його усно.
2) Виконання вправи 2
- Прочитай завдання вправи 2.
- Які слова називають іменниками? На які питання відповідають іменники?
- Хто з дітей, на твою думку, використав у своїй розповіді іменники?
3) Виконання вправи 3
- Прочитай завдання вправи 3
- Запиши утворені пари, добираючи питання до іменників за зразком?
- На які питання відповідають слова Щебетунчика?
- Що називають ці слова - предмети чи ознаки? Перевір себе за правилом.
4) Виконання вправи 4. Підписування світлин.
- Прочитай завдання вправи 4.
- Що зображено на першій світлині? Запиши це слово. Добери до нього назви ознак. Запиши їх через риску.
- Наступні світлини так само.

6. Добирання слів - назв ознак до персонажів коміксів.
- Розглянь малюнки коміксу. Добери слова - назви ознак до персонажів.
Дівчинка (яка?)     Хлопчик (який?)        Стан дівчинки (який?)
Сон (який?)           Матуся (яка?)              Стан хлопчика (який?)
7.
- На які питання відповідають слова - назви ознак?
- Наведіть приклади таких слів.

8. Домашнє завдання с. 72 вивчити правило; с. 73 впр 5



Тема: Добираю прикметники. Складання речень. Написання розповіді про свою улюблену пору року.

- Запиши сьогоднішнє число.

1. Каліграфічна хвилинка
Зз Зз Зз зи им ма зима
- Склади речення, слова в якому починалися б літерою "з"усно
- Розкажи правило, яке ти вивчив на минулому уроці.
- Випиши із запропонованих слів слова ознаки предметів
Матуся, квіти, охайний, світанок, яскравий, світлий, байдужий.

2. Робота за підручником (с. 73-75)
1) Виконання вправи 6усно
- Прочитай завдання вправи 6
- Які слова - назви ознак використала у своїй розповіді Родзинка?
- На які питання вони вони відповідають?

2) Виконання вправи 1 с. 74
- Яка твоя улюблена пора року?
- Наші друзі засперечалися, яка пора року найкраща. Ось. прочитай, якими словами описала свою улюблену пору року Читалочка.
- Відгадай назву цієї пори, встав у речення і запиши.
- На які питання відповідають слова Читалочки?
- Що вони називають - ознаку чи предмет?
- Як ти думаєш навіщо використовують такі слова - назви ознак?
- Так, щоб краще описати предмет, вони називають прикмети, за якими ми можемо відрізняти один предмет від іншого.
- Давай дізнаємось як прийнято називати слова - назви ознак.
4) Виконання вправи 2усно
- Прочитай і виконай завдання вправи 2
- Отже, як називають слова назви ознак?
- На які питання вони відповідають?
5) Виконання вправи 3
- Прочитай задання вправи 3
- Прочитай текс
-Яка улюблена пора року у Щебетунчика?
- Який предмет було описано у вірші?
- Які прикметники для цього використав автор?
- Запиши названі прикметники. На які питання вони відповідають?
6) Виконання вправи 4
- Прочитай і виконай завдання.
 7) - Як називають слова - назви ознак?

Виконати вправу 11.
- На які питання відповідають прикметники?

8. Д.з с. 74 запам"ятати правило; с. 75, впр. 10




13/01/21

Тема: Утворюю прикметники. Складання речень. 

1. - Запиши сьогоднішнє число.
2. Каліграфічна хвилинка
Кк кК кв

- Роз’єднай слова та запиши речення.

Квіти - цекрасанашогожиття.
- Пригадай правило,яке ти вивчив на минулому уроці.

3. Виконання вправи 5 (с. 75)
- Прочитай і виконай завдання вправи.
- Яка улюблена пора року у Родзинки?
- Добери слова та запиши
Дощик (який?)...

Листячко (яке?)...

- Прочитай у словнику, що означає слово "жовтогарячий".

4. Виконання вправи 7
- Прочитай і виконай завдання вправи.
- Придумай і запиши речення зі словом "осінь"
5. Виконання вправи 8
- Прочитай завдання вправи.
- Як називається улюблена пора року Гаджика?
- Якими словами він розповів про літо?
- Перетвори ці слова на прикметники, запиши їх через кому.
- Склади та запиши два речення з цими словами.
6. Як називаються слова - назви ознак?
- На які питання відповідають прикметники?
7. с. 75, впр 11 домашнє завдання


15.01.21

Розвиток зв'язного мовлення

Тема: Малюю зимові розваги.

https://meet.google.com/nmo-rfnm-qht

Працюємо в робочих зошитах.

https://www.youtube.com/watch?v=zihrjKbYEJ4

Комментарии